Och jag går bara ner mig.

Här är det ingen munter fredag minsann. Jag suckar över versmåtten och versfötterna som absolut inte går in i huvudet och Jimmy suckar över finanskris och pengabrist. Och det låter mest suck, suck och suck och lite svordomar från oss båda. Sen ber jag Jimmy förhöra mig och han förhör mig och jag blandar fortfarande ihop jamber, daktyler, trokéer och anapester. Någon går från betonad till obetonad och någon annan gör tvärsom och om 4 timmar ska det sitta. Nöta, nöta, nöta. Suck, suck, suck. Svordomar, svordomar, svordomar. Nej. Det är ingen munter fredag alls vi har här. Nu ska jag nöta lite till. Hur fan håller man isär saker som är så lika? Suck.

The View - Unexpected

Kommentarer
Postat av: S

Hej! Hoppas att du får en rolig fredag =)

2009-02-20 @ 14:36:53
URL: http://suneetas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0