När allt annat här är falskt och fel.



TITTA VAD JAG HAR KÖPT! Ja. Oj. Ursäkta versalerna. Jag är bara fruktansvärt kär i Papeterie och vill ha allting i hela affären. Eftersom jag inte har råd med allting i hela affären på en gång så tar jag en sak i taget. Idag köpte jag den här. Hela köket fick ett lyft. Och varje gång jag tittar på den så blir jag sugen på choklad. Det är ju ultimat. Fast allra bäst är att jag kan skriva där varje dag vad det blir för mat så Jimmy slipper fråga det en gång i timmen. Och så kan man skriva massor av andra roliga saker också. Och om jag känner för att vara sjukling så kan jag äta upp kritan, bli hes och få diarré. En griffeltavla är bra till så himla många saker.

Guns N' Roses - Chinese Democracy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0