Mississippi kan vänta.

Nu har jag tagit helg. Och har så ont i magen att jag mår illa. Jag ska nog lägga mig på soffan och tycka lite synd om mig själv. Eller så lägger jag mig nog i sängen istället. Det är lite för arga gamla gubbar som väsnas härute i vardagsrummet. Annars har jag insett idag att jag måste bli bättre på att ta för mig och sluta vara så kräsen och acceptera att ett jobb är ett jobb. Vi var på mässa idag för att söka sommarjobb och sånt och medan Evelina kryssade runt som en iller och var duktig och sökte jobb så stod jag mest och kände att jag borde tränga mig fram till någon arbetsgivare och berätta för dem hur förbaskat gärna de vill ha mig. Finns det kurser i sånt där? Nu måste jag lägga mig. Aj aj aj.

Jesse Rose - Well Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0