Men vad behöver vi egentligen?

Själv behöver jag inte så mycket. Ge mig lite bra musik och lite, ganska mycket, god mat så är jag nöjd sen. Jag har alltid varit en spartansk typ. Host host. Nu ljugade jag lite. Men mat tycker jag om. Här är Dagens Middag:



2 portioner pasta
10 st körsbärstomater i olika färger
½ röd lök
2 vitlöksklyftor
1 knippe sparris
citronolja
färsk persilja
flingsalt
grovmalen svartpeppar
parmesan

Koka pastan. Dela tomaterna. Hacka rödlök och vitlöksklyftorna.
Skär sparrisen i lagom stora bitar. Stek sedan detta i en större stekpanna.
När pastan är färdigkokt, vänd ner den i stekpannan och blanda om.
Häll över lite citronolja. Krydda med persilja, salt och peppar.
Blanda ner parmesan efter behag. Ät.


Stackars Jimmy tyckte tydligen inte om sparris så han åt praktiskt taget bara pasta med citronsmak och parmesan. Själv satte jag glatt i mig en stor portion av hela pastasalladen. Ingen större skräll direkt. Nu ska jag titta på Johan Glans på Raw på femman. Aaah. Gulle-Glans.

Kevin Rudolf - No Way Out

Kommentarer
Postat av: Katinka

Ser gott ut! Stackars Jimmy lagar ju inte maten så då får väl stackars Jimmy stå över, haha...

2009-02-10 @ 11:32:44
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: malin

Gud vad du får maten att se så good ut, är det retuscherat ;)

2009-02-14 @ 20:02:45
URL: http://www.metrobloggen.se/malinek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0