Genom antennerna och satelliterna.

Idag har vi fått paket från Jimmys mamma. Alla Hjärtans Dag har ju sina fördelar. I alla fall när man får presenter från andra, jag har däremot förbjudit Jimmy att ge mig något. Dessutom fick Jimmy ett kort från sin farmor där det stod att han skulle hälsa tjejen sin, och så stod det under Pernilla? med frågetecken. Hoho. Det är okej. Min farmor visste inte heller vad jag hette. Vissa år kom hon ihåg min födelsedag. Så inte är jag den som är den inte. Jag brukar bli glad om mina föräldrar och syskon kommer ihåg vad jag heter, de brukar kalla mig för "Hon". "Hon är så uppkäftig." "Hon är så stökig!" "Hon lyssnar ju inte..." "Hon är så himla envis." Ungefär så brukar det låta. Tills jag skriker att jag står faktiskt bredvid dem. Då brukar de säga: "Jaha, nu skriker hon igen..." Så jag är inte alls den som är den. Och det värsta med det här inlägget är att det är sant.

Mando Diao - You Got Nothing On Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0