För du är det finaste jag vet.

Nu har vi varit nere på stan, jag har bakat bröd och vi har ätit middag. Så nu måste jag ta itu med lite pluggande. Evelina i min klass gav som tips att lära in fem termer varje dag så bör man ha fått med allting tills på fredag. Så nu ska jag ta dagens fem termer. I morgon måste jag köpa en bok så jag kan börja med hemtentan också. Jag får nog låsa in mig på vinden eller någonting för att kunna fokusera. Jimmy har fått för sig att vi ska börja odla egen chili nu så han letar drivhus och googlar på odlingar och skördetips. Förhoppningsvis kan han ägna sig åt sin chili så kan jag sitta och plugga i någon annan del av lägenheten. Odla egen chili? Och jag trodde att jag kunde få för mig konstiga saker.

Grand Duchy - Volcano!

Kommentarer
Postat av: Annispannis

Kusin och hans flamma odlar chillisar varje år, dom är jättesoeta dom där ätliga sakerna. Dessutom har dom ett speciellt rum för dessa småttingar samt en inglasad balkong som dom kan gotta sig i sen när solen tittar fram på heltid, hahaha. Dom är helt besatta, det är nog farligt :O ! PUSS!

2009-02-15 @ 19:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0