Du är det finaste jag vet.

Nu tänkte jag blogga. Men jag har fan ingenting alls att blogga om. Det är ju det jag säger. Min hjärna är förstörd. Jag kommer aldrig mer att bli mig själv igen. Damn! Jimmy lyckades till och med sätta dit mig nyss. Ända sen han skallade mig den där natten så att jag började blöda näsblod så har jag kunnat röra lite vid min näsa, se väldigt förstörd ut och gny: "Aaaaaaj..." Nu kom Jimmy och rörde vid min näsa och frågade om det gjorde ont och jag sa nej. NEJ! NEJ? Nu är ju allt förstört. Mitt hemliga vapen. Jag skulle ju köra med det i minst ett år. Damn you tentaplugg, damn you!

Lily Allen - 22

Kommentarer
Postat av: Katinka

Det kommer snart bättre tider. Med tentaplugget. Kan man ju låtsas som ....

2009-02-19 @ 19:16:16
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0