Det är så jag säger det till dig.

Nu ligger jag efter. Det blir så när man kraschar i säng tidigt, tidigt. Men hav förtröstan. Här kommer Gårdagens Middag:



Ja. Man får vara lat ibland. Då kan man ta ett tortillabröd och fylla det med rostbiff, potatissallad och grönsaker. Det är gott det med. Ibland måste man tänka enkelt, helt enkelt. Här sitter jag och väntar på att min hemtenta ska komma upp på kursportalen och i väntan på det kan man till exempel köpa potatis. Det gjorde jag nyss. Nu ska jag dra ett till avsnitt av Greek. Jag gillar Cappie fast man säkert ska gilla Evan mest. Jag gör alltid så. Jag föredrar Ryan framför Seth, Dean framför Jesse, Declan framför Mark, Aidan framför Mr. Big. Nu kommer jag inte på några fler serier. Just ja, Nate framför Chuck. Ja. Tvärsom. Som alltid.

Empire Of The Sun - Country

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Mmm.. Aidan slurp :D

2009-02-11 @ 14:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0