Även en hemlighet.

Jag kan inte bestämma mig för om det är varmt eller kallt här hemma. Jag kan inte heller bestämma mig för om jag ska titta på senaste One Tree Hill eller om jag ska börja med att laga mat. Jag kan sällan bestämma mig för någonting överhuvudtaget. Jag borde få ha såna där "livlinor" som de har i Postkodmiljonären. Så varje gång jag ska fatta ett beslut så är det bara att ringa en vän, fråga publiken eller få en 50/50. Helst inte en 50/50 för då måste jag ju ändå fatta ett beslut. Det är lite svårt att fråga publiken här hemma också. "Publiken" har nämligen fått en ny Danko Jones-skiva hem på posten idag och är inte kontaktbar på någon timme. Jag ringer en vän istället.

Grand Duchy - The Long Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0