Allén är inte så dålig ändå,

Muuuuu. Jag har helt sjukt ont i magen. Har inte ens lyckats få i mig någon frukost. En kopp te fick det bli. Så vi får väl se om jag överlever skoldagen. Ska promenera till skolan nu i alla fall så går förhoppningsvis magontet över på vägen. Det värsta är att jag vaknat hur många gånger som helst under natten för att jag haft så ont också, så jag känner mig inte direkt utvilad. Kanske ett tecken från magen att den inte vill att jag matar den med bara chips, pizza och godis under en hel dag. Nu ska jag gå. Just det ja, vi har SNÖ! Till och med på marken. Annars brukar vi bara ha den i luften. Men nu ligger den där. Som vispgrädde på en gräddtårta. Mot skolan. Off we go.

The Airborne Toxic Event - Innocence

Kommentarer
Postat av: Katinka

Stackare som har ont i magen! Hoppas det går över! En liten utmaning kanske kan liva upp?

2009-02-09 @ 11:11:38
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: SOLEN SKINER I FAAALUN!

Hej! Det är jag, Anna du vet, och jag tänkte berätta om all snö och den strålande solen! Dock är det minus 10 men vi verkar överleva ändå, på nåt konstigt vis. Hoppas att din mage lugnade ner sig en aning så att du fick i dig lite mat sen! PUSS!

2009-02-09 @ 12:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0