I Know What You Did Last Thursday.



Av alla bilder som togs under Göteborgskalaset så tycker jag bäst om den här. Jag älskar hur Martina är glad och fin medans jag mest ser ut som flickan i Exorcisten. Jag vet inte riktigt hur jag fick till den där skräckfilms-looken. Jag tror den är medfödd för jag har ända sen barnsben fått höra att jag liknar Wednesday i Familjen Addams, och andra skräckfilmsbarn. Jag tror faktiskt att Martina ska vara glad att hon fortfarande lever. Ni ser ju själva att ondskan tagit min själ i besittning. Det är bara "Redrum, redrum" för hela slanten.

Nu när jag ändå är ond så måste jag bara spy ur mig hur mycket jag vill kräkas på alla som skriver "gumman" & "vännen" i varenda jävla mening. "Hej gumman!" "Hur är det vännen min?" "Puss gumman!" Åh. Jag hatar verkligen tjejiga tjejer. Skriver du så där till mig så är du inte min vän. Och jag är tamejfan ingen gumma, jag är ett skräckfilmsbarn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, "jag är tamejfan ingen gumma" :D Jag vikarierade på ett kontor en gång där personen jag vickade för ville att vi skulle avsluta alla brev med "kärlek från...". Jag fick lite samma reaktion där som du får av "gumman".. Här ska inte delas ut kärlek om den inte är förtjänad :D

2009-08-20 @ 20:10:09
Postat av: Ät med Nova

Hahaha, "jag är tamejfan ingen gumma" :D Jag vikarierade på ett kontor en gång där personen jag vickade för ville att vi skulle avsluta alla brev med "kärlek från...". Jag fick lite samma reaktion där som du får av "gumman".. Här ska inte delas ut kärlek om den inte är förtjänad :D

2009-08-20 @ 20:10:32
URL: http://blogg.passagen.se/novanen
Postat av: Katinka

Värsta skräckisen absolut! Jag blir mörkrädd när jag ser dig "gumman" haha....

2009-08-20 @ 22:35:48
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Martina

hej gumman! här om dagen kunde jag inte kommentera detta inlägget så gör det idag istället. Jag är fortfarande ganska sur på dig eftersom du åt av min pizza med ketchup på och strulade med kepskillen. Men det jag tänkte skriva var att igår fick reda på från min sjömanspappa att det faktiskt finns en kalle på båt nämligen messkalle. :P så det så.

Kram

2009-08-21 @ 11:11:42
URL: http://martinaeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0