A promise is a promise!

Löften ska man ju hålla. Så här kommer lite utlovade bröllopsbilder. Själv lyckades jag undvika kameran hela kvällen. Kanske för att jag stod bakom den.



Som bröllopsmarsch spelade de här två herrarna Gärdebylåten på gitarr.





Sen kom brudparet som hade sina söner som ringbärare.



Hela familjen efter vigselakten. Pojkarna var så söta i sina små kostymer.



Min brorsdotter Elsa fick en ny kompis i likadana kläder. Leksands folkdräkt.



Under bröllopsmiddagen var det underhållning av en trubadur som fick oss till både det ena och det andra. Här ser det ganska lugnt ut, vid vissa tillfällen stod vi på både bänkar och bord och dansade och sjöng.



Bröllopstårtan var bakad av brudgummens brors flickvän och var såhär fin.



Senare på kvällen tände de eldar lite här och var i trädgården som man kunde värma sig runt.



Och sen spelade ett band lite blandade gamla godingar av Johnny Cash, Buddy Holly, Elvis och liknande.



Vi avslutar med bröllopsvalsen. Då var klockan allaredan runt halv ett och strax efteråt åkte vi hem, men jag har en känsla av att festen fortsatte ett bra tag till faktiskt för de gäster som var kvar verkade då inte vara på väg någonstans. Roligt var det. Och nu tjatar jag lite extra på Jimmy om det här med bröllop i några dagar. Jag tror att han redan kommit på att det inte var så kul att ha mig hemma. Mouwahahaha.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser ut som ett riktigt mysigt och roligt bröllop. Hoppas du lyckas med din bröllopskampanj =)



Ha en bra dag!

2009-08-04 @ 10:33:39
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: hogie

Jösses! Det ser nästan exakt ut som ett bröllop vi var på förra året! Creepy. Gift dig inte! Jävla hittepå.

2009-08-04 @ 23:15:00
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0