Vad skulle vi annars göra?

Jahapp. Då var det dags att leta lägenhet igen då. Någon som har en liten lya ledig från och med sista juli? Gärna i Göteborg. Gärna billig. Gärna med stort kök. Gärna med balkong. Antingen det eller 1,3 miljoner då vi har första tjing om vi vill köpa den vi hyr nu. Kom igen nu, det är väl inte för mycket begärt? Se det som en investering. Jag vill inte flytta ju. Jag trivs ju här med min balkong och mitt stora kök och snöskovelmannen. Det känns ju som att det var nyss vi slutade leta lägenhet och nu ska man börja igen. Och svara i telefon när massa konstiga typer ringer och frågar om man vill hyra en stuga i Kungälv. Inget hem, inga pengar, inget jobb. HALLÅ! REINFELDT! DET SKULLE JU BLI SÅ BRA NU! DU SA JU DET! DU LOVADE JU!

Filter - Hey Man Nice Shot

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men fy vad trist att behöva flytta om man själv inte vill. Kan ju tänka mig att det inte är det lättaste att hitta någon lägenhet som passar in på ens kriterier heller.



Håller tummarna att ni ska hitta något perfekt!

2009-05-01 @ 15:27:04
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0