Känner mig som en främling ingen ser.

Nu ska jag läsa lite lyrik från barocken och sen ska jag sova. Jag har varit så väldigt trött idag trots strålande sol. Först sov jag jättelänge i morse, sen lyckades jag somna om igen i kanske en timme nu under kvällen mellan 19-20 och nu är jag fortfarande trött som en gnu. Det kan ha att göra med min täppta näsa och mitt halsont. Så det är nog lika bra att jag går och lägger mig tidigt så jag mår bra imorgon. Imorgon är det nämligen först skola, sen jobba och sen ska jag och Evelina titta på Jonas Gardell i domkyrkan. Och då kan man ju inte gå runt och vara trött och förkyld. Därför ska jag sova bort det inatt. Godnatt och godkväll.

The Brighton Port Authority Feat. Iggy Pop - He's Frank

Kommentarer
Postat av: Katinka

Hoppas verkligen du sover bort det för du verkar ha fullt upp imorgon ju!

2009-04-01 @ 23:06:50
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0