Han har skrivit det och det.

Idag har jag varit på föreläsning och lyssnat på en snubbe som sjöng Bellman. Det tycker jag är en alldeles lagom jobbig skoldag. Tydligen tyckte inte mina lärare samma sak för de gav oss en hemtenta efter föreläsningen som vi ska få roa oss med hela helgen. Jag tror inte att lärarna vet om att det är Valborg på torsdag. Eller så tror de att vi tycker det roligaste som finns är att analysera dikter, skildra personbeskrivningar i Candide och titta efter klassicistiska drag i Faidra. Jag har inte ens läst Faidra ännu. Därför ska jag nu bege mig ut på balkongen och läsa lite. Någon som vet var man kan få tag i en kopiator i den här stan?

Peter, Bjorn & John - Blue Period Picasso

Kommentarer
Postat av: Anonym

kopiator finns på humanistens bibliotek

2009-04-28 @ 15:26:26
Postat av: Katinka

Precis. UB där du ändå är...

2009-04-28 @ 20:07:21
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0