Den där pojken blir säkert pilot.

Är det okej att öppna sin första cider på balkongen nu? Eller måste jag vänta tills efter fyra? Egentligen hade jag tänkt baka en liten efterrätt till kvällen och dra med Jimmy ut på picknick. Men solen skiner ju ute så jag har ingen lust att stå i köket och baka, och Jimmy är inte hemma ännu så det blir svårt att dra med honom ut på picknick. Jag får väl helt enkelt gå ner till närköpet och köpa mig en Fanta och avnjuta den på balkongen med musik strömmandes ut ur högtalarna på hög volym. Det är inte heller så dumt ska ni veta. Vem är det som INTE har fixat is en dag som denna? Hm. Det tåls att funderas på.

Scouting For Girls - I Need A Holiday

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:-)

Tack så jättemycket för "awarden" :-)



Måste bara säga att jag beundrar all mat och bakning du gör. Ska absolut prova på den här köttfärskebaben eftersom inte "svensk" kebab finns i Norge.



Hur har du det annars? Vi önskar så att vi skulle fått träffa dig nu!!!



Kram från mig och Sarah!

2009-04-17 @ 22:49:41
Postat av: Anonym

Hej:-)

Tack så jättemycket för "awarden" :-)



Måste bara säga att jag beundrar all mat och bakning du gör. Ska absolut prova på den här köttfärskebaben eftersom inte "svensk" kebab finns i Norge.



Hur har du det annars? Vi önskar så att vi skulle fått träffa dig nu!!!



Kram från mig och Sarah!

2009-04-17 @ 22:50:04
Postat av: Johanna

Det var från mig ;-)

2009-04-17 @ 22:50:58
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0