8 September.

Jävla förkylning. Jävla örvärk. Jävla utslag. Jävla huvudvärk. Här trodde jag att jag skulle må lite bättre idag men det gör jag icke. Jag sitter och snörvlar som en liten gnu samtidigt som jag pluggar engelska och har bestämt mig för att incessant är mitt nya favoritord i engelska språket. Okej då, inget ord slår exorbitant. Incessant får komma tvåa. Exorbitant håller alltid. För det stämmer så himla bra in på hela jävla England. Exorbitant!

Jag har ingen lust att sitta på ett tåg hem idag. Att vara hemma, fine. Men att sitta på tåget hemåt med ett huvud som är stoppat med bly är ingen höjdare. Jag måste hem och ta hand om mina blommor. Och min Evelina. Hon behöver nog också duschas och stoppas full med näring. Haha. Plus att jag måste se över mina engelska-uppgifter, det kan jag inte göra på Jimmys dator för han har inga program så jag kan öppna filerna. Eller så är det jag som inte fattar hur man gör för Jimmy har nog en mycket bättre dator än den jag har. Jävla förkylning. I KILL YOU!

Nu måste jag gå till affären och affära mig. Jag vill mest lägga mig i sängen och sänga mig. Eller i soffan och soffa mig med min Ben&Jerry's. Men till affären blir det, sen plugga lite till, sen packa väskan och sen fara hemåt. Ibumetin, ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0