26 September.

Här sitter jag med bollar på huvudet och lyssnar på Håkan. Bollarna ska bli lockar sen, men just nu är de bollar. Jag äter mjölk och flingor också. Och snart ska jag gå och möta Ello och Clara på tågstationen. Snart är om en timme. Innan dess ska jag ha hunnit göra om bollarna till lockar, och kanske sminkat mig en aning. Vad nu det ska vara bra för, jag kommer ju ändå att börja storböla under Kärlek Är Ett Brev Skickat Tusen Gånger och då förstörs det ju ändå. Men men. Man kan ju vara fin när man kommer till Liseberg i alla fall. Jag hoppas att de spelar Brännö Serenad också. Och Minnen Av Aprilhimlen. Och... Nej. Nu ska jag ge mig.

Fuck. Engelskaprovet idag. Det hade jag lyckats glömma helt. Jaja. Jag får väl försöka mig på det nu då, i värsta fall får jag väl skicka in det på måndagkväll. Önskar mig lycka till.

Önska mig även lycka till när det gäller att inte köpa nåt idag på stan trots att jag fått lön idag och allt. Måste spara. Måste spara. Inte köpa onödiga saker. Men en halsduk är väl inte onödig? Och inte ett par fingervantar heller. Det behöver jag faktiskt. Och en vinterjacka. Och ett par finbyxor. Och en röd kofta. Uhm. Nej. Nej. Nej. Det enda jag behöver köpa på stan är alkohol. Det är ju livsviktigt!

Håkan Hellström - För En Lång Lång Tid

Kommentarer
Postat av: hogie

Ha det förbannat bra ikväll! Gråt en skvätt under Hurricane Gilbert också :).

2008-09-26 @ 13:12:18
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0