2 September.

Jag måste köpa tvättmedel.

Fast egentligen vill jag skriva något om hur jag knappt har sovit på hela natten och att jag inte förstår varför jag ibland är så fruktansvärt elak. Och då menar jag verkligen elak. Sådär som jag vet att jag kan vara och därför oftast går undan när jag bråkar med någon. Igår gjorde jag inte det. Då var jag sådär elak. Riktigt elak. Jag vet inte var all den där elakheten kommer ifrån och jag vill verkligen inte veta av den. Nu har jag mest ont i magen och känner mig dum. Alla ni som är såna där som kommer på i efterhand vad ni skulle ha svarat när någon sa någonting och önskar att ni hade kommit på det med en gång, ni vet inte hur bra ni har det. För en elak comeback är inte alltid något att eftersträva.

Jag måste köpa tvättmedel. Som sagt.

Lasse Lindh - En Idiot Som Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0