11 September.





Vart jag än tittar nuförtiden så ser jag den här killen. Och det ska erkännas att jag (men berätta inte för Jimmy) har blivit lite kär. Det kan vara hans brittiska dialekt, eller att han är så snyggknäpp att han får Johnny Depp och Ola Salo att framstå som blygsamma försiktiga average joes. Det kan också vara det att han är så sjukt rolig och galen, men mest troligt är väl att det är en blandning av alltihopa. Så. Ja. Jag är kär i Russell Brand. Men berätta inte för Jimmy. Please.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej.. nillan.. ja förstår inte.. sjukt ohet... han borde va min stil.. men han e ju bara TOOOOOO much!!! NEJ NEJ NEJ, hånglar mkt hellre m okända pirater. Förväntar mej stordåd till nästa middag, nu sitter ja bara & nördar på msn & väntar på att nån ska skriva nåt fint.. vilket väl inte lär hända. hoppas ni kom hem safely.. puss

2008-09-12 @ 00:49:08
Postat av: Julle skrev det där just ja

2008-09-12 @ 00:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0