11 September.

Trots att min röst är nära att ge upp så ska vi strax ge oss ut för att åka till Jolin som ska bjuda på middag, sen ska vi äta ost & kex efteråt. Livsnjutning när det är som bäst. Vi är = jag och Evelina. Ända bort till Majorna ska vi bege oss. Vilka äventyr man är med om i Göteborg.

Idag träffade vi till exempel Albin som vi inte har träffat sen vi bodde i Brighton. Vi stod och skvallrade ett tag om alla Loxdaliens och det verkar som att allihopa bor i Göteborg. Det vet vi genom att vi har koll på Facebook, vi pratar inte med varandra på riktigt. Det är bara löjligt. Albin ska ta med oss på pubrunda i Göteborg, det ska bli spännande.

Nu ska jag göra mig i ordning så vi inte missar spårvagnen. Jo, Clara. Spårvagnarna går överallt, inte bara fram och tillbaka mest för syns skull. De fungerar liksom som bussarna gör därhemma. Clara är gullig måste jag säga. Göra mig i ordning ja. Vi vill ju inte komma försent till finmiddagen!
 
Ps. Jimmy, jag har köpt lemon curd nu.

Amy Macdonald - A Wish For Something More

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0