1 September.

I väntan på att bakpotatisarna ska bli klara försöker jag mig på att orka blogga. Jag vet inte riktigt varför jag är så trött, men det kan bero på att jag var upp tidigt imorse för att kanske börja skolan. Jag vet fortfarande inte om jag kommer in eller ej, men det var ju bra att vara med på introduktionen i alla fall. Som jag varken såg eller hörde så mycket av för jag satt precis bakom en stolpe. Men jag var där! Så nu har jag massor av universitets saker som jag kan gå runt med och låtsas att jag studerar på universitetet. Det är nästan så att jag borde gått på nollningen också och tagit det ännu ett steg längre.

Eller inte, med tanke på att regnet plötsligt börjat ösa ner. Det har varit apvarmt hela dagen med strålande sol, men nu regnar det katter och hundar. Ooooh. Vi är sugna på Sunday Roast Dinner, både jag och Evelina. Någon som vet vart man kan köpa Yorkshire Pudding i Sverige? Sunday Roast Dinner. Gimme!



Nej. Nu måste ju ändå bakpotatisen vara färdig. Jag tyer inte mer.

Nirvana - Half The Man I Used To Be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0