1 September.

Jag är nyduschad. Och fruktansvärt trött. Så trött att jag nog tänker krypa ner i sängen nu och slötitta lite på teve. Det blir tidig imorgon också då jag måste ringa och höra mig för om hur det blir med min framtid. Tänk vilken chock jag kommer att få om jag kommer in. Poff! Så vet jag vad jag har att göra 4 år framåt. Troligtvis kommer jag ju inte in, så jag kommer antagligen inte ens att veta vad jag ska göra på onsdag. Undrar vad jag ska göra på onsdag? Titta på Rachael Ray förstås. Vilken kvinna! Och jag förstår verkligen inte hur Jimmy står ut med mig, men jag är förbaskat jävla glad att han gör det. Synd att jag suger på att visa det bara.

The Feeling - Sewn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0