Om vi nångång, nånsin blir som dom.

Nu är jag i Falköping, ska strax duscha och bli lite fin innan vi sätter oss på tåget upp mot Dalarna. Magnus Betnér ska också till Falun i helgen. Jag, Magnus och Håkan. Jävlar, vad kul vi ska ha! Jag känner ingen som ska på Betnér heller, varken Betnér eller Hellström. Det är för dyrt för alla flickorna och pojkarna med en stadig inkomst varje månad. Själv har jag lyckats avklara båda två och jag tjänar 0 kronor i månaden. Fast så har jag å andra sidan inte köpt ett nytt klädesplagg sen i juli heller. Däremot har jag sålt av nästan halva garderoben på tradera. Ja, jävlar ja.

Igår tittade vi på Pineapple Express. Sjukt rolig film. Se den! Jag brukar aldrig tycka att filmer är roliga, men den här var verkligen inte dum. Se den! Se den!

Nu duschen, sen ska jag ringa till Sandylicious mamma. Sen ska jag åka tåg i 4½ timme. Sen ska jag träffa min familj och se vad min käre far har börjat bygga om för något i huset den här månaden. Schpännande.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du har väl inte missat att du kan vinna presentkort på Gina Tricot i min blogg? Värde 3000kr!! :)

2008-10-23 @ 13:53:18
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Jennifer

Ojdå, vart shoppar du om du tycker att kläderna är trashiga på gina ? :O

2008-10-23 @ 14:12:39
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Lucy

Hoj!

nej vad kul! måste tittas närmare på.

Oj aldrig hört talas men det verkar ju finnas ett rätt stort antal språskolor här. Jag får faktiskt csn på min skola också men har liksom inte riktigt lyckats med där att att skicka in papper och betyg. uhm. kanske skulle vara värt att få lite extra pengar.

Kommer du ihåg vart i brighton den där puben låg på ett ungefär?

Var det bara svenskar på din skola då eller hur funkade det?

Vart i hove låg den, min lilla skola ligger också i hove.

hur är vädret hemma?

sköt om dig!

2008-10-23 @ 16:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0