När alla spårvagnar har gått ligger rälsen ändå kvar.

Jimmy har köpt julmust. Det är fel. Dels för att julmust är äckligt men mest för att det är över 2 månader kvar till jul. Lik förbannat har affärerna börjat med julmust och pepparkakor. Och min borgerliga pojkvän går såklart rätt i konsumtionsfällan och köper det. Julmust. Uäck.

Nej. Jobbet har inte hört av sig ännu.

Idag ska vi på Lidl. Nallebjörns-chips!!! I love you. Ikväll får jag inte se Idol för Jimmy ska kolla på hockey. Jaja. Eddie Läck och Johan Palm går väl på ett ut. Fast Eddie är nog lite längre. Hoppa om du älskar Johan Palm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de har redan börjat med SEMLOR, kan du tänka dig vilken misär!? jag älskar semlor men vafaaaan. innan jul? (nej jag har inte köpt någon än!)

2008-10-20 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0