Men jag såg aldrig riktigt var vi var.

Såhär sa Evelina idag innan hon gick till jobbet: "Pernilla, ska vi gå på spinning ikväll?"
Såhär svarade jag, eftersom jag antagligen fortfarande är full/förvirrad/övertrött/hög på amfetamin: "JA!"
Så nu ska vi strax gå på spinning. Jag har aldrig varit på spinning men jag hatar att cykla, och jag hatar att träna och jag hatar att svettas så det bådar väldigt gott må jag säga. Nu ska jag byta om. Det här kan bli det sista ni någonsin läser i den här bloggen. Spinning? Jag? Nästa vecka åker jag väl på räkfrossa-kryssning och föreslår till någon därhemma att vi ska gå på Harry's också. Överlever du spinningen så överlever du allt.

Eugene McGuinness - Fonz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0