Men du skriver ord som "mord" i handen.

Jag vill ha godis, jag vill ha godis, jag vill ha godis, jag vill ha godis.

Den här veckan har varit den tråkigaste på evigheter. Jag ser liksom fram emot att jag och Jimmy ska gå till Lidl i helgen. Jag tjatar sönder hans öron om nallebjörns-chips. Som att de gör allting bra. Ja, det gör de kanske. För en liten stund åtminstone. Det är ju chips formade som nallebjörnar, hur skulle det kunna gå fel? Som jag längtar. Och hur besviken jag kommer att bli om det inte finns några nallebjörns-chips. Jag kommer att vägra äta chips på hela helgen i ren protest. För det förstår ju alla att om man ser fram emot nallebjörns-chips kan ingenting annat väga upp emot det. Besvikelsen kommer att bli alldeles för stor.

Jag vill fortfarande ha godis. Och kanske en fritidsaktivitet. Förutom promenader, för nu regnar det sådär mycket igen.

Sportsday Megaphone - Adventures After Hours

Kommentarer
Postat av: Martina

Skit sökte på snickersmuffins och fick upp din blogg på google. Är det något du vill berätta hehe?

2008-10-15 @ 23:43:51
URL: http://www.martinaeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0