Lordy, Lordy, Lordy.

Jag är grismätt i magen efter massa kyckling och chokladtårta då jag och Jimmy varit på 18-årskalas hos hans kusin. Mitt nyttiga liv funkar inte så bra these days.

Vi har fått nys om en lägenhet to die for. Jag vill HA! Kakelugn, högt i tak, stoooooort kök. Om vi får den här lägenheten så tänker jag vara en snäll flicka i resten av mitt liv och jäklar vad god mat jag ska laga i det där köket som till och med har diskmaskin och sovrummet har massvis med garderober och jag säljer allt jag äger och har för att få den där lägenheten. Ganska dumt, för då har jag ingenting att ha i alla de där garderoberna. Men men. Vi kommer troligtvis inte att få den ändå, med våran tur så hamnar vi nog på Hisingen i en etta där vi delar kök med en fembarns-familj.

Nu ska jag titta vidare på Desperate Housewives fastän jag missat hälften för jag såg på Håkan Hellström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0