Känns som om alla är äldre nu, och ser efter varann.

Idag springer jag runt i kort-kort kjol och städar och tvättar. Det är min städvecka. Städvecka, det har jag inte haft sen Visingsö-tiden. Men nu har vi infört det i vårat lilla hem och denna vecka är det min tur. Eftersom jag åker upp till Sågmyra imorgon så dammsuger jag och skurar badrum idag. Och tvättar mina egna kläder. Luggen ser kanske inte så hemsk ut ändå, om man gillar transvestiter. Packa måste jag göra också för jag kanske åker till Falköping redan ikväll. Fuck, +8 i Falun. Bäst man packar varma jackan då. Och letar fram fingervantarna som inte finns här utan där. Nåja, jag lär ju inte behöva dem förrän vi kommer fram ändå. Nu ska jag hämta tvätten.

Justice - D.A.N.C.E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Pernilla!

Sweden made me, aldrig hört talas om? snälla upplys mig du gamla visa kvinna!

Jobbade du när du var här? det tar verkligen emot, tråkigt och drygt. Jag är ju på semester. höhö.

bor du i götet nu? inte det sämsta, vad gör hon där?

ta hand om dig! och fortsätt upplys mig om do´s and dont´s

2008-10-22 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0