7 Oktober.

Snyggast idag var nog alldeles nyss när Evelina sitter på sitt rum och lägger ut saker hon ska sälja på tradera (ja, jag har fått med mig henne ner i träsket) och vi diskuterar saker vi ska sälja.
Eftersom jag tror att vi är ensamma hemma ropar jag: "Vi kan ju sälja Cissis sprit!"
Varpå det från Cecilias rum hörs ett: "VA?!"
Man tycker ju att folk borde ha en skylt på dörren som visar om de är hemma eller inte. Haha. Nåja. Den bjuder jag på. Hur skulle det se ut om alla lyckades jämt? Jag tycker fortfarande vi ska sälja Cissis sprit på tradera faktiskt. Hon har ju massvis! Vilket kanske kan behövas i helgen visserligen. Och det är nog olagligt att sälja sprit på tradera. Typiskt.

Eugene McGuinness - Rings Around Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0