2 Oktober.

Gaaah. Nu har jag skrivit på mitt tal i två timmar. Ett tal som skulle varit klart förra fredagen, men sen ringde min lärare och ville skjuta upp det en vecka vilket jag mitt pucko såklart också gör då istället för att göra klart det med en gång. Så idag började jag med ett tal som ska vara klart imorgon. Bra Pernilla, bra jobbat. Men jag har kommit halvvägs nu i alla fall och det blir riktigt bra, så det känns okej. Mindre okej känns det att jag ska ha läst ut en bok på engelska och fixat med en uppgift som har med boken att göra tills imorgon också. Har jag ens letat på en bok på engelska ännu? Icke.

Så det ska jag göra nu. Ner på stan och leta på en bok på engelska och fixa färdigt med Jimmys presenter. Dem är jag också halvfärdig med. Halvfärdig är mitt nya motto. Pank och halvfärdig. Nu är jag visserligen inte pank riktigt ännu, men snart så. Tråkigt med tanke på att jag inte har någon inkomst what so ever. Bra Pernilla, bra jobbat. Ner mot stan alltså. Smutsigt hår har jag också. Som faen. Jag vill ha Loka!

Katy Perry - Waking Up In Vegas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0