Ta mig till den där festen i stan.

Nu får man snart gå och lägga sig väl? Det är väl legitimt efter klockan elva? Annars får jag nog lov att röja igenom några avsnitt av O.C. Jag har inte ens ätit godis på hela dagen. Ska man ha tråkigt så ska man ha det ordentligt! Till och med så pass att man sitter och söker jobb en lördagkväll. Jag vill ju inte göra Mehdi besviken. Så har jag funderat en hel del också. Det är inte bra. Man ska inte ta sig tid att känna efter.

Det beror nog lite på att jag tittade på Sisterhood Of The Traveling Pants 2 också. Och så tänkte jag på hur mycket de ser efter varandra och bryr sig om varandra. Fyra stycken superbästisar. Det är ju visserligen hittepå, så man ska nog inte jämföra det med verkligheten. I mitt fyra stycken superbästisar gäng ljuger vi för varandra hela tiden. Det är helt sjukt vad vi ljuger för varandra. Inte så bra uppenbarligen eftersom vi alla vet om det. Och uppenbarligen är vi verkligen inte några superbästisar heller. Egentligen är vi nog bara ytliga bekanta. Det är ganska sorgligt. Jävligt sorgligt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på teve tills jag stupar. Jag hatar livet.

Abe Vigoda - Whatever Forever

Kommentarer
Postat av: Lucycy

det är skönt att läsa något andra bara tänker. ibland, för ibland träffar det lite för mycket mitt i prick.

2008-11-16 @ 22:36:32
URL: http://lucycasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0