Sen dansar hon med Rickard på trottoaren.



Om jag av någon anledning inte lyckas köpa den där prickiga klänningen till nyår så kan jag tänka mig den här också faktiskt. Ska jag vara helt ärlig så kan jag tänka mig båda två. Det är väl ingen riktig gala utan ett klädbyte? Annars kan jag ha den här när jag går hemma och städar eller bara när jag sitter framför teven. Inga problem, en fin klänning är alltid till nytta! Hey. Jag börjar känna mig som fröken von Sydow. Men det är inte mitt fel att jag är så sysslolös these days att sånt här är det enda jag har att komma med. Förresten piggar det alltid upp med en liten nyårsblåsa.

The Decemberists - Valerie Plame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0