Så jag springer tillbaks till dig.

Det är en sån där trevlig dag när bakfyllan kommer och går i vågor. Just nu är jag mest trött, men förut idag när vi var på väg ner på stan mådde jag riktigt illa. Det blev dock bra efter lite mat. Pizzabuffé med Evelina, Martina och Jolin botar väl det mesta. Martina har tydligen sitt andra hem i Göteborg nuförtiden, och det är ju bra för då får man träffa henne lite oftare. Annars satt vi mest och spydde galla över nyårsafton, utom Jolin. Hon brukar tydligen ha roligt då. Ja, där ser man. Själv tycker jag mest det framkallar ångest och... Mer ångest. Jag vill bli bjuden på värsta festen, på nåt roligt ställe, med roligt folk som alla har jättefina kläder och det serveras god mat och jag ska liksom bara vara gäst. Inte behöva hålla på och ordna och fixa som det alltid brukar vara annars. Utan bara vara gäst. Tyvärr känner jag nog inte tillräckligt mycket folk i Göteborg för att det ska kunna hända. Men drömma går ju. Nu ska jag dricka vatten.

Forme One - Falling Down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0