Och jag var högt över varje golv.

Det är Dude, Where's My Car?! på sexan så jag är nöjd. Jag har försökt få Evelina att förstå denna film storhet men jag tror inte riktigt det fungerade. Jag tror hon kommer att falla vid "Freakinacage.com" eller "Dude! It's a llama!" Jag hade den här filmen själv en gång i tiden men sen lånad jag ut den till Desireé som bara skulle se den en gång och sen lämna tillbaka den. I februari 2004. Hon har nog inte hunnit se den ännu. Måste vara jobbigt att vara så upptagen. Liksom med min Kvarteret Skatan-dvd. Eller allt annat som hon lånat och aldrig lämnat tillbaka... Hint, hint! Jag kan faktiskt bara komma på en enda grej som hon bara lånat, använt en gång och sedan lämnat tillbaka. Och honom kunde hon faktiskt ha fått behålla, mer än gärna...

Nåja. Förutom gullisarna Dude, Where´s My Car?! så kan man dreggla över andra saker. En av mina hemliga kärlekar till exempel. Dammit, vad jag skrattar varje gång jag ser ett klipp med honom. Och jag är som sagt inte snål så här får ni också avnjuta lite av hans glans:




Nu ska jag titta färdigt på filmen. Shibby!

Sprung Monkey - So Cal Loco (Party Like A Rockstar)

Kommentarer
Postat av: des

ha ha ha

2008-11-17 @ 00:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0