Och där vill jag också vara.

Yes! Äntligen! Ut med Robin E! Som jag har längtat. Eller... Ja. Men jag tyckte han borde ha åkt redan förra veckan istället för Lars faktiskt, men men. Nu är vi av med honom i alla fall. Jag borde sluta vara sån idol-nörd. Jag får inte snacka skit om Johan Palm för det är Evelinas pojkvän. Så jag satt med vinglaset i högsta hugg och klankade ner på Anna istället för att hon bara gråter hela tiden. Det räcker med att Peter Jihde säger att omröstningen är avslutad så börjar hon ju fanimej tjuta. Buuuuhuuu.

Annars har jag och Evelina smitt stora planer. Jajamensan. Nillan & Eve tjänar pengar. Nu ska det bli stora business. Imorgon börjar ska vi göra liten rutinkoll, men på söndag är vi nog redo att bli rika. Nej, vi ska inte sälja våra kroppar. Vi ska bli rika ändå. Vi ska ha minidisco i källaren. Inte. Men det är lite på samma nivå. Och då menar jag inte utestället Nivå. Yes. I morgon ska vi göra något vettigt. Idag har jag inte fått någon stjärna. Typiskt.

Nirvana - Hairspray Queen

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Åååh. Man kan inte rösta ut Robin E, det är tråkigt. Så tråkigt att jag ska tröstdricka cola! OMG! ;D PUSS!

2008-11-15 @ 01:05:51
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0