Jag dansade när jag var tolv.

Konstigt att man kan vara så trött när man inte gör någonting alls, någonsin. Det kan ju vara just därför förstås. Jag tog visserligen en vääääldigt lång promenad nyss, och så trött är jag nog egentligen inte. Jag vill bara ha en anledning till att slippa gå till Coop och köpa kuvert. Så jag skyller på att jag är trött i 10 minuter till, sen ska jag upp till tvättstugan och hänga där i några timmar och så slipper jag köpa kuvert.

De borde ha en sån där vagn som finns på flygplan här i trapphuset har jag och Evelina kommit fram till. Någon som har en vagn med lite läsk, godis, mackor och kuvert som går och ringer på alla dörrar och frågar om man vill ha någonting. Så slipper vi gå ända ner till affären på hörnet när vi är cola-sugna. Och så slipper jag gå till Coop och köpa dyra kuvert. Ja, det vore ultimat faktiskt. Nu blir det tvättstugan.

Delays - Pieces

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0