Inget är magiskt.

Är det bara jag som har problem med Telia idag? Dels försöker jag skicka ett sms till Jimmy och berätta hur glad jag är för hans skull, men icke. Det blir bara sändningsfel. Dessutom försöker jag fylla på mobilen för jag har bara 4 kronor på kortet, vilket inte räcker då jag måste ringa angående en lägenhet som vi har första tjing på. Men innan jag kan ringa om den måste jag ändå ringa Jimmy och rådfråga honom och det kan jag ju inte heller eftersom det inte går att fylla på mobilen för då blir det bara tekniskt fel på Telias hemsida. Tack för det televerket!

Annars har jag och Evelina varit i Slottskogen och tittat på sälarna och utsikten. Det var trevligt. Väldigt mycket uppför, men trevligt. Jag är så glad att Evelina tog mig med så jag fick se sälarna. Haha. Dagens höjdpunkt då det inte är något bra på teve ikväll. Nu ska jag börja fixa i ordning inför tvättandet som är dagens aktivitet. Åh, då måste jag bädda om min säng. Vad jobbigt. Allt bara går emot mig idag. Men jag luktar gott åtminstone.

Razorlight - Monster Boots

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0