In the middle of the night.

Jimmy sover. Evelina surfar. Vi har haft efterfest på mitt rum. Med vin, guacamole och nachochips. Det blev fyllelekar och massa djupa samtal. Vi gillar killar från Karlstad och 88'or. Även Jimmy. Han fick hugg på en kille ikväll som var 88'a från Karlstad. Det var inte Hjalmar. Tack och lov, det hade blivit lite väl jobbigt. Jag är kastrullfull. Eller åtminstone ganska full. Lite tystare tack, sa Jimmys mamma. Det är det roligaste jag hört på länge. Jag funderar på att sluta blogga och börja skriva för min egen skull. Jag skrev mycket bättre då. Jag hatar hur jag skriver nu. Allt är falskt och bedrägeri. Nu ska jag dricka coca-cola och sen ska jag sova lite. Imorgon är det dags för samtal med AMS och... Ja, inget mer. För jag har inget liv. Jimmy tycker att Russell Brand är rolig. Det ni! Nu ska jag sluta skriva för jag har ont i ryggen. Om man har gått på Sundsta-Älvkulle så älskar man mjukisar. Jag hatar mjukisar. Nattinufsan.

Rednex - Cotton Eye Joe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0