För Vasastan är som Chinatown.

Idag ska jag och Jimmy gå och skriva kontrakt på våran fina lilla lägenhet. Dessutom hade jag tänkt ta med honom på en promenad i Haga, men då det är väldigt regnigt utomhus så sparar vi det till en annan dag. Jag vet dock inte riktigt vad vi skulle göra i Haga då varken jag eller Jimmy har några pengar, men titta är ju alltid roligt. Jag vill titta på de regnbågsfärgade Converse-skorna som jag aldrig kommer att ha råd med i hela mitt liv. Och så vill jag titta i alla gulliga heminredningsbutikerna, där jag aldrig heller kommer att ha råd med något i hela mitt liv. Plus att Jimmy skulle tycka det var urtråkigt, så det är nog tur för honom att det regnar idag.

Grattis, grattis, grattis till Sandylicious på 23-årsdagen säger vi också. Ja, allihopa säger det i kör. Det har jag bestämt.

Nu ska jag diska och sånt där annat roligt. Diska är inte så roligt, det var mest något jag skrev för att jag inte skulle bli deprimerad. Wiihooo, diska!

Ryan Adams & The Cardinals - Stop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0