För inget är logiskt.

Vi fick lägenheten! Woohoo. Så från och med mitten av december är jag sambo och Krokslätts-bo. Jag vet inte vilket av det som är läskigast. Haha. Jag skojar. Krokslätts-bo är lätt läskigast, hela 2 kilometer från Viktor Rydbergsgatan. Hur ska jag klara mig utan denna noblesse? Ett stort kök och en nyårsafton i Göteborg tröstar. Bastu i källaren känns inte heller så dumt. Och ah, som jag ska ha fina kakburkar och gulliga saker i köket.  Köket är mitt område, Jimmy får rumstrera i vardagsrummet men jag ska fanimej ha mitt gulliga 50-talskök. Punkt.

Jag undrar vad min Storebror vill? Han pratar och pratar och har nog väldigt tråkigt på jobbet. Jag försöker få honom att förstå att han måste komma ner i mitten av december med lite saker kanske. Han verkade mer intresserad av en nyårsafton i Göteborg. Åh, jag med. Nu är jag pepp. Den där prickiga klänningen på MQ kommer att sitta fint då. (Jag har storlek 36 eller M, Jimmy. Och de finns bara i vissa utvalda MQ så du får nog lov att köpa den här i Göteborg. Hint. Hint.)

Nu ska jag dricka te och hindra Evelina från att titta på Andra Avenyn. Tjuvtitta på det där viset. Hmpf!

Fatboy - Born To Love One Woman

Kommentarer
Postat av: Saturnine

GRAAATTIS! Fan vad bra! :D Värsta julklappen å allt! Nu blev jag glad som fan för eran skull, klart att det snyggaste paret ska hitta en egen lägenhet att snuska sig i (jag försökte förklara för Jimbob att du är snuskig men jag vet inte om han förstod) på heltid. Åh, puttenuttigt! <3 GRATTIS! :D Solstråle!

2008-11-04 @ 15:34:14
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0