Det är kallt och det knarrar under skorna.

Ni vet när man har haft samma låtar på mp3-spelaren hur länge som helst så att man är jättetrött på alla låtarna och känner att man aldrig vill höra dem igen? Så känner jag inför min garderob just nu. Och när det blir så på mp3-spelaren så brukar man ju trycka på shuffle så att låtarna åtminstone kommer i annan ordning än man är van vid, så känns de roliga i några dagar till. Så det är vad jag har gjort i min garderob, jag har tryckt på shuffle. Hur det går till kan jag inte riktigt förklara, men de som känner mig tillräckligt väl för att veta hur jag avgör vad jag ska ta på mig varje morgon inser att detta är en väldigt stor grej för mig. Jag har tryckt på shuffle. Det är som en helt ny värld har öppnat sig!

För övrigt har jag ett jävla sår i munnen som gör asont, och eftersom det är svullet så kommer jag åt det hela tiden med tänderna och så läker det aldrig. Aaah, det gör så jäkla ont hela tiden. Jag kan bara tugga på ena sidan, och pussas gör jätteont. Det suger mest av allt kan jag berätta. Varför finns det inte plåster för munnen? Så kan man bara plåstra för det lilla såret och äta och pussas som folk igen. Det ska jag uppfinna och bli miljonär.

Dagens fråga är: Ska jag plugga litteraturvetenskap eller praktisera på ett konditori i vår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0