Även du, även jag.

Aaaah. Jag är hunkri. Jimmy tittar på hockey och jag är hunkri. Så nu tänker jag gå och duscha och sen äta lite. Frukost faktiskt, tragiskt nog. Jag ska nog börja ta tag i mitt morgonliv, man kan ju inte hålla på och sova bort halva dagarna. När hockeyn är slut tänker jag tvinga med Jimmy till Haga. Har vi tur så är det marknad också. Marknad gillar vi. Inte för att vi har några pengar, men för att det är kul att titta på allt som man inte har råd att köpa.

Imorgon skulle vi ha åkt till Jimmys pappa på Fars Dag-middag eller nåt liknande, men det blev inställt. Och då säger Jimmy: "Då kan vi stanna här tills imorgon, i alla fall jag!" Jaha? Vart ska jag ta vägen då? Utslängd ur mitt eget hem, det var det värsta! Jag undrar vart jag ska åka? Kanske jag kan vara lite i Jimmys lägenhet i Falköping? Dricka upp hans tequila och trasha hans möbler, det som vi inte ska ha med oss till Krokslätt alltså. Ja, det låter som en kul idé.

A Place To Bury Strangers - I Know I'll See You

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=42577

gå med här helt gratis. Bara vinnare

2008-11-09 @ 02:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0