Sköna maj, välkommen!

Blablabla. Bara en snabbrapport så ni vet att jag lever. För det är ju så många som håller koll på mig genom min blogg menar jag,. Höhö. Uhm, tragiskt nog var det där faktiskt sant. Nu är jag i Falköping efter två dagars festande i Örebro. Där det grillades, lektes lekar, åts massa gott. Jag lurade i Evelina hennes första Ben&Jerry's. Vidare improviserade jag ihop en möhippa till Sophie. Mest för att fixa ragg åt andra, ingen lyckades men jag och Ida skrapade i alla fall ihop flest poäng. Sophie kanske fick ½ bonuspoäng för att det var hennes "möhippa."

Idag besökte vi en SJUK kinabuffé. Jag trodde att jag dött och kommit till himlen. Förutom alla möjliga sorters vanliga varmrätter fick man också komponera ihop sina egna rätter. Peka på vilket kött/fisk man ville att kocken skulle tillaga och kombinera med massa grönsaker. Det slutar dock inte här för det ingick även efterrättsbuffé. Med massor av olika sorters kulglass, godis och frukt till att göra sin egen fruktsallad. Det är ju inte klokt vad livet kan vara underbart. Jag och Evelina skulle nog ha kunnat flytta in där...

Nu är jag i Falköping. Evelina har följt med hem till Jimmy och tittat på hans svarta tapeter idag. Sen for hon vidare till Ulricehamn och jag och Jimmy har mest tjockat oss som vanligt. Tittat på 10 000 B.C som tillsammans med 300 kan vara den sämsta film jag sett. Jag satt mest och gjorde narr av hela filmen, vilket Jimmy såklart uppskattade. Han började faktiskt också håna den till sist. Nu ska vi titta på hockey fastän Foppa är skadad och inte ska vara med. Fast jag tror att Jimmy har somnat. Oj då...

Kjell Höglund - Genesarets Sjö

Kommentarer
Postat av: jcoke

jag säger bara en sak: Får man taa? NEEEJ!! Tack...

2008-05-03 @ 01:29:23
URL: http://jcoke.blogg.se
Postat av: Anonym

OMG! 300 var faktiskt skitbra för splatter är det vackraste man kan se i filmväg och jag funderar på att göra en splatterfilm IRL. Vill du regissera med mig? Snääällaaa.. Jaja, jag saknar dig! Nu vet du!

2008-05-03 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0