Ja, du är vad.

Jag och Jimmy har ett vad som går ut på att jag inte får äta godis, chips, kakor och tydligen inte glass heller förrän Peace&Love. Och Jimmy får inte röka eller dricka alkohol förräns Peace&Love. Det är ett ganska dumt vad. Det hade varit bättre om det var tvärsom, fast isåfall kanske inte någon match överhuvudtaget. Det dumma med vadet är att om jag skulle råka äta en liten kaka så får Jimmy tillåtelse att ta en öl, och tvärsom. Så egentligen skulle vi bara kunna bestämma oss för att han ska få dricka och jag ska få äta godis. Men så dumma är vi förstås inte. Hoppas jag.

Frågan är bara vad vi ska göra i helgen om inte han får dricka och jag inte får äta chips? Eller jag vet vad vi ska göra. Åtminstone en viss del av tiden. För att förbränna kalorierna från en burk Coca-Cola måste man ha sex i 3 timmar och 14 minuter. Jag ska unna mig en burk Coca-Cola på tåget ner till Falköping på fredag. Jo. Ni läste rätt. Jag ska unna mig BÅDE Coca-Cola och ett ligg i helgen. Snacka om att lyxa till det. Kanske till och med flera ligg. Men då får jag nog gå upp till somaliern, för Jimmy pallar nog inte annars. Haha.

The Lemonheads - My Drug Buddy

Kommentarer
Postat av: jcoke

Jag vill väl också få äta något jag vill då!!!

2008-05-21 @ 12:51:40
URL: http://jcoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0