I'm cleaning out my closet.

Nej. Det gör jag inte. Däremot så städar jag hela huset. Eftersom jag rymmer till Falköping imorgon och familjen kommer hem från Rhodos på natten till måndag så är det dags att städa. Vem hade kunnat ana att våra möbler på verandan var så tunga att få på stortån? Tack och lov städar jag inte ensam. Jag har ju såklart Märta till hjälp. (Läs; Stjälp.) Hon har fått betalt i 4 chipspåsar. Märta har skurat golvet på verandan, i hallen och i köket. Plus att hon har dammat fönsterbrädorna, teven och Mora-klockan. Efter 5 minuter ungefär tröttnade hon och gick för att undersöka min garderob om jag har några skor som matchar klänningen som jag ska ha på bröllopet.

Nu ska jag återgå till städningen. Kombinerat med matlagning. När ska jag hinna gå med glasflaskorna till återvinningen? Hur ska jag hinna plugga? Träna? Packa? En bra start kan nog vara att sluta blogga. Så nu gör jag det. Åtminstone för stunden.

Jeffrey Lewis - Back When I Was 4

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag undrar lite.. Såg att du hade bilder på kläder som du hade beställt från www.gojane.com. Är det bra kvalitet på kläderna därifrån? :)

2008-05-17 @ 13:34:24
URL: http://annamortensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0