Anna Skipper flyttar in!

Idag var jag elak och drog med min mamma på en långpromenad. Runt Hällgårdarna, Prosgårdarna, ner i Gopa och sen hem igen. Det var roligt. Mest för att det var roligt att för en gångs skull vara den som var mest vältränad. Hoho. Sen var jag elak igen och lät henne inte köpa någonting onyttigt i affären. Hon fick bara köpa nyttigheter. Jag var Anna Skipper ut i fingerspetsarna. Ja, förutom att jag faktiskt låter henne äta. Anna Skipper brukar ju helst vilja att man lever på proteindrinkar och sparris. Kan det verkligen vara hälsosamt? Eller roligt?

Annars har jag mest cancer nu igen. Okej då. Jag har inte cancer, nu ska jag inte överdriva. Men jag kan få, om jag inte gör någon hemsk operation eller något. Uäääh. Känner jag inte. Däremot undrar jag om barnmorskor kan läsa tankar för i precis samma stund som jag började nojja inom mig över att aldrig få några barn så säger hon: "Det är ingenting som påverkar om du kan få barn eller inte, det är inte farligt alls!" Ja. Tur att jag inte är hypokondrisk. Jag är en sån där konstig människa som faktiskt litar på att doktorer och dylikt vet vad de gör. Så det får väl helt enkelt bli som det blir. Så är det väl med allting här i världen.

Nu ska jag vara glad över att solen skiner. Sen ska jag nog byta lakan i min säng innan det är dags för säsongsavslutning på Andra Avenyn. Vad ska jag nu göra hela sommaren?!

Velvet Revolver - Money

Kommentarer
Postat av: Saturnine

*kramar* Honeybee, fan vad dumt att jag ska vara i Kalix och missa allt skoj! Kan vi inte göra om allt igen när jag kommer hem? PUSS!

2008-05-21 @ 12:05:01
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0