Ahmen, please.

Fotbollsmagar? Fotbollsmagar? Har ni överhuvudtaget tagit på en hockeykille-mage? Har ni någonsin slickat tandkräm från en hockeykille-mage? White Russian? Bundit fast en hockeykille i en säng med kedjor och skärp och smörjt in honom med massageolja? HAR NI DET? När ni har det. Då kan ni komma tillbaka och snacka om fotbollsmagar. Pfff. Okej. Jag har inte heller gjort något av ovanstående.

Men sug på de här 3 hunkarna och ge mig sedan 3 lika snygga killar i svenska fotbollslandslaget. Lycka till.

image107  image108 image109


För er som inte har någon hjärna så är det Liv, Lundqvist och Zäta. Mjau. Stefan Liv är ju som en gullig liten nallebjörn som man bara vill ge till någon av bebisarna på jobbet. Ja. Förlåt. Jag ber om ursäkt för detta hockey-anfall. Men ha nu i åtanke att jag är tjejen som en gång hade en 2x2 meters Foppa-affisch på väggen ovanför sängen. Det är jag som är tjejen som har en hemmagjord Foppa-tröja och en Desireé-gjord Foppa-Mössa. Det är som är tjejen som brukar gå runt med ett halsband med en skridsko och en hockeyklubba på. Det är också jag som är tillsammans med han med LIF-tatueringarna på underarmarna. Ha överseende med detta. Det är trots allt bara hockey-VM en gång om året.

Doktor Kosmos - Böghockeyns Dag

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag bor typ granne med Liv och ser honom på Ica ibland. Han är snygg!

2008-05-15 @ 17:30:36
URL: http://shoutoutloud.blogg.se
Postat av: hogie

Men för i HELVETE! Ser du inte vad korkade de ser ut? "Hej. Jag började spela hockey när jag var sju. Så jag gick aldrig ur gymnasiet. Förresten, vet du hur många hjärnceller jag har förlorat sen svensk hockey blev något slags NHL-wannabee?". Ungefär så. Så är det! Ska leta fram några riktiga godingar ur fotbollsvärlden. Sen du. Då ska du få se.

2008-05-15 @ 18:09:08
URL: http://hogieskills.blogg.se
Postat av: Saturnine

NOOOO! NOOOO! NOOOO! Alltså, jag ser bara på magarnas form - varför valde du inte några magbilder så att jag får kontrollera? VAAAA? OMG! ;P

2008-05-18 @ 14:43:35
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0