"Ahmen... DURÅ!"

Märta lägger allting jag säger på minnet. Det är lite läskigt faktiskt. Som att jag inte tycker om ketchup, bara på korv med bröd vill jag ha både ketchup och senap. Som att Howlin' Pelle är bakgrundsbild på skrivbordet på min dator. "Pernilla, det bara försvann, nu är bara Pelle där!" Brukar hon ropa när någonting blir fel då hon sitter här och fifflar med sina klippdockor. Jag hoppas verkligen inte att hon lägger på minnet hur mycket jag svär. Även om hon själv är förbaskat bra på att svära också. Faktiskt.

Idag har jag inte pluggat. SKRÄLL! Istället har jag lekt med Jocke. Vi gjorde ner tjockisarna på Du Är Vad Du Äter och sen tvingade jag honom att titta på Andra Avenyn också. Stackars Jocke. Annars planerade vi mest omogna gärningar, det är roligt. "Din jävla subba, dra åt helvete!" Eller diskuterade såna saker som att snygga tjejer är så blåsta för att de aldrig behövt arbeta på sin personlighet, de får killar ändå. Vi fula tjejer, vi måste ju vara roliga också. Hur jävla lätt tror ni att det är att gå runt och vara rolig hela tiden? Jag vill också bara vara blåst och ovetandes ibland. Men icke!

Lasse Lindh och Thåström till Peace&Love var dagens glada nyhet. Jag förstår inte hur jag ska hinna med att se allting jag vill se. Trots att det brukar sluta med att jag bara sitter på campingen ialla fall. Men The Hives och Håkan Hellström är åtminstone det viktigaste. Björn Gustafsson också. Haha. Undrar varför han är rolig förresten, han som är så söt? Det är nog för att han är nykterist.

Nu ska jag smörja in mig och sen ska jag titta på lite Lost eller One Tree Hill innan det är dags för sängen. Måste ju se hur Peyton reagerar nu när hon fått läsa Lucas' bok. Ohoho. Nej. Jag har inget liv. Men det står jag för. Jag är åtminstone TILLSAMMANS med någon.

Shout Out Louds - Impossible

Kommentarer
Postat av: Mia

ahhh thåström!! nu måste jag ju åka dit också. fan.

2008-05-14 @ 10:15:33
URL: http://www.miakatt.blogg.se
Postat av: Jcoke

JAg ska fan skriva det till henne. Hon är ju en ju!!!

2008-05-14 @ 21:38:46
URL: http://jcoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0