Ack, ack, ack, jag är trött i fötterna...

Efter vääärldens fetinglånga promenad så har jag nu så ont i fötterna att jag funderar på att hugga av dem. Undrar just om det skulle ta bort smärtan eller göra den värre? Fast om jag inte har några fötter kan det förstås inte göra ont i dem heller, så det måste ju ta bort smärtan. Jag kanske skulle investera i ett par bättre skor än de där söndertrasade sakerna jag knallar omkring i nu.

Nu ska jag plugga Historia C, vilket känns förbannat surt att behöva sitte inne och göra när solen skiner och det är 23 grader varmt ute. Men men. Jag får väl skylla mig själv som inte gjorde klart det i förrgår eller igår. Har förresten bara pyttelite kvar så jag hinner nog göra det på en halvtimme så kan jag gå ut i solen sen. Nu. Nu!

Lightspeed Champion - Tell Me What It's Worth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0